Finito Startet 30.Mai.2019 Del på Facebook Startet 30.Mai.2019 Eg har eit v gear på min Ford/Sabb 150 Hk som i dag da eg skulle peile var tomt for olje. Peilepinnen hadde løsna og oljen har sannsynligvis tatt veien ut av peilehullet på siste tur. På gearet står det .M.A7107 trur eg, har ikkje papir på type gear det står og 08-039-90 Kva slags olje skal eg ha på dette? Sitér dette innlegget Link to post
Finito Svart 30.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2019 Eg har etter søk på nettet funne ut at det er eit Borg Warner Velvet drive 72c Det er mange ulike forslag til olje, og eg kan bruke motorolje om motoren ikkje går over 3000rpm, min stopper på 2400rpm. Kva meiner folket, kva bør eg bruke? Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 30.Mai.2019 Del på Facebook Svart 30.Mai.2019 Det er best du tar eit bilde av gearet. Det er mange typer v-gear. Er det eit hydraulusk gear du har? Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 30.Mai.2019 Del på Facebook Svart 30.Mai.2019 Då bruker du Dexron 3 eller 2 olje for hydraulisk gear. Sitér dette innlegget Link to post
Finito Svart 30.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2019 Vanskelig å ta bilder fra sida, det er så trangt. Men fann kvittering fra Rogaland lystbåtservice AS på Gear 1005-000-011 og det skal være dette gearet. Hadde sett for meg ein rolig pensjonisttilværelse uten motor problemer da eg kjøpte båten, men slik er livet. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 30.Mai.2019 Del på Facebook Svart 30.Mai.2019 Gearet skal ha Dexron type F ATF olje. Men du kan bruke singelgrade 30W motorolje. Men ikke bland disse oljene. Finn ut hva som har blitt brukt fra før. Dexron, Type F, or any hydraulic fluid which meets the C-3 oil specification is acceptable. Do not mix different brands. If engine doesn't ex-ceed 3,000 R.P.M., a premium grade 30 weight engine oil is acceptable. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.