Jump to content

Edit History

R.O

R.O

Mix skrev for 1 time siden:

Ser ut som uforbrent totakts olje som kommer fra eksosen.

Pinkvin skrev for 16 timer siden:

Mener å huske at det er en pakning der av noe kunsttoff. Regner med den må byttes da..

Var nok ikke gir olje nei. Hadde også kjørt på med litt forgasserrens, det dro nok med seg litt skitt. 

Bytten forøvrig gir olje i dag i håp om at giret skulle bli lettere ( må bruke makt for å bytte gir). Hjalp ingenting, og guttungen på 12 sliter med å gire. Spurte en Yamaha marina jeg tilfeldigvis var innom for 10min siden - må demontere hele motoren, koster minst 3000kr sa de... Typsik svar som jeg stoler nada på. Noen tips her...?

R.O

R.O

Mix skrev for 1 time siden:

Ser ut som uforbrent totakts olje som kommer fra eksosen.

Pinkvin skrev for 16 timer siden:

Mener å huske at det er en pakning der av noe kunsttoff. Regner med den må byttes da..

Var nok ikke gir olje nei. Hadde også kjørt på med litt forgasserrens, det dro nok med seg litt skitt. 

Bytten forøvrig gir olje i dag i håp om at giret skulle bli lettere ( må bruke makt for å bytte gir). Hjalp ingenting, og guttungen på 12 sliter med å gire. Spurte en Yamaha marina jeg tilfeldigvis var innom for 10min dine - må demontere hele motor, koster minst 3000kr sa de... Typsik svar som jeg stoler nada på. Noen tips her...?

• Create New...