Jump to content

Edit History

PerUlv

PerUlv

Feilstaving

Jeg er ingen poleringskonge. Men, man skal, såvidt jeg vet, ikke bruke kraft på en poleringsmaskin. Det virker som det viktigste for deg i din situasjon er at den er lettest mulig når man holder den opp mot skroget fra siden og at vibrasjoner fra maskinen er på et minimum slik at du ikke føler at du rister etterpå. Jeg vil anta at å sette bort jobben, eller en maskin som Rupes 12e Duetto er bedre for deg. Jeg har selv kjøpt en slik på tilbud, og skal teste den på skiboksen før jeg går løs på større ting.

Forøvrig tror jeg at det finnes betydelig erfaring og kompetanse på dette med Rupes vs Carwise etc også på båtskrog på et forum som detailersclub.no, i tillegg til  her på båtplassen.

PerUlv

PerUlv

Jeg er ingen poleringskonge. Men, Man skal, såvidt jeg vet, ikke bruke kraft på en poleringsmaskin. Det virker som det viktigste for deg i din situasjon er at den er lettest mulig når man holder den opp mot skroget fra siden og at vibrasjoner fra maskinen er på et minimum slik at du ikke føler at du rister etterpå. Jeg vil anta at å sette bort jobben, eller en maskin som Rupes 12e Duetto er bedre for deg. Jeg har selv kjøpt en slik på tilbud, og skal teste den på skiboksen før jeg går løs på større ting.

Forøvrig tror jeg at det finnes betydelig erfaring og kompetanse på dette med Rupes vs Carpro etc også på båtskrog på et forum som detailersclub.no, i tillegg til  her på båtplassen.

• Create New...