Jump to content

Edit History

Bulldog

Bulldog

ivar skrev for 1 time siden:

mener jeg har lest i annen tråd at laser propellene med oddetall stigning er for det store uv huset, slik at du må bruke 22 eller 24" 

Er vel dessverre det jeg har funnet ut og ved siste timers googling.. så da er valget kun en 13.5” x 22P hvis jeg vil prøve laser 2.

syns forøvrig mercury sin side er dårlig på å nevne hvilke stigninger og diametere som er tilgjengelig for de ulike motorene. Oppgir stort sett kun stigning på deres hjemmeside på de ulike modellene, så må en google seg til resten selv :crazy:

Angende stigning/toppfart/turtall så hadde det vært interessant å teste på min båt. Ser ravns har 12.5” x 23P black max til min motor for ca. 1200,-. Den vil være direkte sammenlignbar med den 21P black maxen jeg har på nå ?

Hmmmm...

Bulldog

Bulldog

ivar skrev for 1 time siden:

mener jeg har lest i annen tråd at laser propellene med oddetall stigning er for det store uv huset, slik at du må bruke 22 eller 24" 

Er vel dessverre det jeg har funnet ut og ved siste timers googling.. så da er valget kun en 13.5” x 22P hvis jeg vil prøve laser 2.

syns forøvrig mercury sin side er dårlig på å nevne hvilke stigninger og diametere som er tilgjengelig for se ulike motorene. Oppgir stort sett kun stigning på deres hjemmeside på de ulike modellene, så må en google seg til resten:crazy:

Angende stigning/toppfart/turtall så hadde det vært interessant å teste på min båt. Ser ravns har 12.5” x 23P black max til min motor for ca. 1200,-. Den vil være direkte sammenlignbar med den 21P black maxen jeg har på nå ?

Hmmmm...

• Create New...