Jump to content

Edit History

MorganX

MorganX

Hos meg har jeg en billig 19 fot daycruiser (Skibsplast) med 4,3 EFI innenbordsmotor som jeg gjør vedlikeholde på selv.  Båt og motor med oppussing har kostet meg litt over 100 000,-  Båtplass koster i året 2400,- for 2.5m bred med vinteropplag og 2000,- i forsikring, samt 2000,- for vedlikehold med filtere og olje  så jeg slipper billig unna med utgiftene. Hadde selvfølgelig satt pris på en utenbordsmotor for enklere motor vedlikehold. Så faste årlige utgifter er ca 6.400,- så kommer drivstoff og ekstraordinære vedlikeholdskostnader i tillegg.

MorganX

MorganX

Hos meg har jeg en billig 19 fot daycruiser (Skibsplast) med 4,3 EFI innenbordsmotor som jeg gjør vedlikeholde på selv.  Båt og motor med oppussing har kostet meg litt over 100 000,-  Båtplass koster i året 2400,- for 2.5m bred med vinteropplag og 2000,- i forsikring samt vedlikehold med filtere og olje ca 2000,-  så jeg slipper billig unna med utgiftene. Hadde selvfølgelig satt pris på en utenbordsmotor for enklere motor vedlikehold. Så faste årlige utgifter er ca 6.400,- så kommer drivstoff og ekstraordinære vedlikeholdskostnader i tillegg.

• Create New...