Kenneth82 Startet 2.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2019 Etter 1,5 sesong som seilbåteier, er gleden stor og læringskurven bratt. For første gang skal også sommerferien legges til seilbåten, på sørlandet. For å gjøre det enkelt og sikre en trivelig start, seiler jeg båten ned en eller to uker i forveien, så starter ferien midt på sørlandet. Tanken er Tananger-Egersund lørdag. Egersund-Sørlandet (endelig havn ikke avklart) søndag, med retur for buss/tog. Kryssing av Jærens Rev og Lista er hverdagskost for mange, mens jeg er førstereis. Derfor lurer jeg på om noen ønsker å bli med på turen, som har seilt tidligere? Hyggelig med selskap, og selvsagt kan jeg "stjele" litt lærdom underveis Båten er en '05 Elan Impression 384. Jeg satser på å få med en kamerat, slik at vi totalt blir tre stk. Båten har 3 lugarer, så du får egen seng - jeg spanderer mat, drikke, øl og pizza i Egersund og retur til Sandnes/Stavanger søndagen. Planen er avreise Tananger lørdag morgen 22. eller 29. juni - været må spille på lag. Noen som lar seg friste? Svar her eller DM. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 2.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2019 @Kenneth82 prøv også et innlegg i Mannskapsbørsen på Facebook... Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 2.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2019 Takk for tips @Code0 - herved gjort Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 2.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2019 @Kenneth82 Lykke til, stor omsetning på det forumet. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 3.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2019 Liten respons her Men, har ordnet seg 22. juni. Om været ikke spiller på lag, er det fortsatt åpent å bli med 29. dersom jeg må utsette Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.