Jump to content

Bli med på seiltur Tananger-Sørlandet 22. eller 29. juni?

Kenneth82

Recommended Posts

Etter 1,5 sesong som seilbåteier, er gleden stor og læringskurven bratt. For første gang skal også sommerferien legges til seilbåten, på sørlandet. For å gjøre det enkelt og sikre en trivelig start, seiler jeg båten ned en eller to uker i forveien, så starter ferien midt på sørlandet. Tanken er Tananger-Egersund lørdag. Egersund-Sørlandet (endelig havn ikke avklart) søndag, med retur for buss/tog.

Kryssing av Jærens Rev og Lista er hverdagskost for mange, mens jeg er førstereis. Derfor lurer jeg på om noen ønsker å bli med på turen, som har seilt tidligere? Hyggelig med selskap, og selvsagt kan jeg "stjele" litt lærdom underveis :giggle:

Båten er en '05 Elan Impression 384. Jeg satser på å få med en kamerat, slik at vi totalt blir tre stk. Båten har 3 lugarer, så du får egen seng - jeg spanderer mat, drikke, øl og pizza i Egersund og retur til Sandnes/Stavanger søndagen. Planen er avreise Tananger lørdag morgen 22. eller 29. juni - været må spille på lag.

Noen som lar seg friste? Svar her eller DM. :thumbsup:

Elan.jpg.78a91106150a7fa0c8921b7101695356.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...