Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Bitteliten skrev 21 minutter siden:

Ipad i vanntett boks med navionics app. Funker kanonbra

Min erfaring er at Ipad fungerer særdeles dårlig i direkte sollys som man må ta høyde for kan skje på sommeren spesielt oppe på flybridge.
Dog så har jeg bare erfaring med Ipad 2 men den er ikke god da jeg heller ikke fant holder som satt fast i en liten DC.
Det var bare ett under at ikke hele dritten skvatt ut av båten når sugekoppen slapp ruta.

pipe

pipe

Bitteliten skrev 18 minutter siden:

Min erfaring er at Ipad fungerer særdeles dårlig i direkte sollys som man må ta høyde for kan skje på sommeren spesielt oppe på flybridge.
Dog så har jeg bare erfaring med Ipad 2 men den er ikke god da jeg heller ikke fant holder som satt fast i en liten DC.
Det var bare ett under at ikke hele dritten skvatt ut av båten når sugekoppen slapp ruta.

pipe

pipe

Bitteliten skrev 14 minutter siden:

Dog så har jeg bare erfaring med Ipad 2

pipe

pipe

Bitteliten skrev 13 minutter siden:

Min erfaring er at Ipad fungerer særdeles dårlig i direkte sollys som man må ta høyde for kan skje på sommeren spesielt opp på flybridge.
Dog så har jeg bare erfaring med Ipad 2

pipe

pipe

Bitteliten skrev 7 minutter siden:

Min erfaring er at Ipad fungerer særdeles dårlig i direkte sollys som man må ta høyde for kan skje på sommeren.
Dog så har jeg bare erfaring med Ipad 2.

pipe

pipe

Bitteliten skrev 2 minutter siden:

Min erfaring er at Ipad fungerer særdeles dårlig i direkte sollys som man må ta høyde for kan skje en gang i mellom på sommeren.

• Create New...