Torsen67 Startet 4.Juni.2019 Del på Facebook Startet 4.Juni.2019 (redigert) Når jeg søker deler på 4jh-dtbe så finner jeg lite. Hvorfor? Ukurant motor? Redigert 4.Juni.2019 av Torsen67 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.Juni.2019 Del på Facebook Svart 4.Juni.2019 Du finner komplett manual for hele 4JH-xxxxx serien, 4JH(B)E 4JH-T(B)E 4JH-HT(B)E 4JH-DT(B)E i den fullstendige manualen jeg har skannet her. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Torsen67 Svart 4.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2019 Lars H. skrev 1 time siden: Du finner komplett manual for hele 4JH-xxxxx serien, 4JH(B)E 4JH-T(B)E 4JH-HT(B)E 4JH-DT(B)E i den fullstendige manualen jeg har skannet her. Flott! Hvorfor står B i parantes? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Sverrejo Svart 4.Juni.2019 Del på Facebook Svart 4.Juni.2019 (redigert) Ja hva annet kan en gjøre: Takker og bukker for Lars H. Var en liten spasertur på brygga i Son og så båten din ligge og kose seg på vannet der. Fin båt. Redigert 4.Juni.2019 av Sverrejo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.Juni.2019 Del på Facebook Svart 4.Juni.2019 Torsen67 skrev 47 minutter siden: Flott! Hvorfor står B i parantes? Så langt jeg kan se ved å kikke litt i manualen, er det samme motoren som den uten denne bokstaven "B", bortsett for at denne har en annen gearboks (Angle Drive Marine Gear KM4A) enn (Marine Gear KBW 20 og 21) uten denne bokstaven. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 4.Juni.2019 Del på Facebook Svart 4.Juni.2019 Sverrejo skrev 37 minutter siden: Var en liten spasertur på brygga i Son og så båten din ligge og kose seg på vannet der. Fin båt Ja visst er det en fin båt, hun ligger nok der og vannsmekter og venter på å bli brukt. I år er det dessverre kun blitt to turer pga. sykdom. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Torsen67 Svart 4.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2019 Lars H. skrev 10 minutter siden: Så langt jeg kan se ved å kikke litt i manualen, er det samme motoren som den uten denne bokstaven "B", bortsett for at denne har en annen gearboks (Angle Drive Marine Gear KM4A) enn (Marine Gear KBW 20 og 21) uten denne bokstaven. Supert Lars! Høres og ser logisk ut. Denne girboksen har propell som går mot venstre ser jeg. Skulle ikke båten da dra seg mot styrbord når man bakker? Selger hevder den drar seg mot babord:-) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.Juni.2019 Del på Facebook Svart 4.Juni.2019 Jeg er enig med deg, men det får du nok bare finne ut av selv. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Faxen Svart 4.Juni.2019 Del på Facebook Svart 4.Juni.2019 Kan B stå for Bidirectional? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.