PiperBill Startet 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 5.Juni.2019 Skal muligens over til Koster og gjerne til Kyrkosund havn til helgen. Var innom der på sykkeltur i fjor, da vi lå ved Jutholmen, og synes det var en «must» å besøke med båt. Men jeg lurte litt på den beste (les tryggest) rute å ta? Vi drar fra Strømstad. Er det beste å gå via Ekenäs eller gjennom Kostersund og rundt på baksiden? Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Gullfisk Svart 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 Går vel strake veien fra Strømstad, over Koster fjorden til Kyrkosund? Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 Men på noen kart kan det stå Kyrkosund der det egentlig heter Brevik. Da ville jeg gått Kostersund og på «baksiden». Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 Var det jeg lurte litt på, om det kanskje var Brevik han mener. Da er Koster sundet enkleste. Sitér dette innlegget Link to post
PiperBill Svart 5.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 Nei ikke Brevik. Ser nå etter at det er rett over fra Strømstad. Innbilte meg at det var mer på baksida. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.