Sjeldenutpå Startet 6.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 6.Juni.2019 Sveiser meg eit par aluminiumskasser for lagring av tauverk og dill på akterdekk. Der har vert trekasser til nå. Trekassene har hatt ca5cm høge hjørneklosser under, og har stått rett på malt dekk. Det er ikkje så lurt å plassere alu-kasser rett på malt dekk. Har båtfolket tips til bein/labber med gummi/plast? Eg ønsker minst 2-3cm høyde slik at det går greit å spyle litt reint under. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Hulda Svart 6.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2019 Sjekk ut Biltema, de har flere som vil passe. Sitér dette innlegget Link to post
Traale Svart 6.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2019 Problemet er at mange av disse knottene lager stygge svarte merker. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 7.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2019 Tips til søkeord på biltema nettside? Ofte er det flaks om man finner riktig benevnelse for varer man søker etter. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Hulda Svart 7.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2019 Prøv 63-108 Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 7.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2019 Takk for tips? Den var aldeles perfekt utførelse, men ikkje så egnet ifbm sjøvatn trur eg? Eg fann noko liknande men med syrefast stål i ein nettkatalog. Har sendt firmaet mail. Men eg er redd det blir dyrt som privatkunde. Eg er også åpen for plast, så vist eg finn noko plastklumper eg kan bore igjennom og bruke bolter så kan det funke. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Jannmar Svart 7.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2019 (redigert) Hva om du også lager føtter i ønsket høyde på aluminiumskassene, og plasserer beina på slike dempere for vaskemaskin. Eventuelt også fester demperne til føttene. Dette er solide greier, og de setter heller ikke merker i dørken. Eller slike Jackpads (Biltema). Kan skrues/boltes rett opp i bunnen av aluminiumskassa. Du får de også i 30mm høyde. Redigert 7.Juni.2019 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 7.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2019 Hm ja det var kanskje godt alternativ. Kassene skal ikkje skyves rundt anna en evt flytting ved vårvasken, så det rekker sikkert å bore hull for eit par små maskinskruer igjennom. Evt shimme mellom med plate for å få meir høgde. Eg har fått svar mail frå firma bjt.no, dei kunne ikkje levere slike dei kallar "puffer D" i syrefast. Men dei kunne levere galvanisert. Det vil kanskje holde lenge nok. Det lønner seg nok utan tvil å bruke Jannmar sit forslag, sjølv om rundt hundrelappen stk ikkje er upris for galva puffer D. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Jannmar Svart 7.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2019 Sjeldenutpå skrev 10 minutter siden: Hm ja det var kanskje godt alternativ Har lagt til et forslag i det forrige innlegget mitt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.