Jump to content

Innspill til gummilabber / bein for lagringskasse

Sjeldenutpå

Recommended Posts

Sveiser meg eit par aluminiumskasser for lagring av tauverk og dill på akterdekk. Der har vert trekasser til nå.  Trekassene har hatt ca5cm høge hjørneklosser under, og har stått rett på malt dekk. Det er ikkje så lurt å plassere alu-kasser rett på malt dekk. 

Har båtfolket tips til bein/labber med gummi/plast?   Eg ønsker minst 2-3cm høyde slik at det går greit å spyle litt reint under. 

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Takk for tips? Den var aldeles perfekt utførelse, men ikkje så egnet ifbm sjøvatn trur eg?    Eg fann noko liknande men med syrefast stål i ein nettkatalog. Har sendt firmaet mail. Men eg er redd det blir dyrt som privatkunde.  Eg er også åpen for plast, så vist eg finn noko plastklumper eg kan bore igjennom og bruke bolter så kan det funke. 

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Hva om du også lager føtter i ønsket høyde på aluminiumskassene,

og plasserer beina på slike dempere for vaskemaskin. Eventuelt også fester demperne til føttene.

Dette er solide greier, og de setter heller ikke merker i dørken.

føtter.PNG

Eller slike Jackpads (Biltema). Kan skrues/boltes rett opp i bunnen av aluminiumskassa. Du får de også i 30mm høyde.

Jackpads.PNG

Redigert av Jannmar (see edit history)

Hm ja det var kanskje godt alternativ. Kassene skal ikkje skyves rundt anna en evt flytting ved vårvasken, så det rekker sikkert å bore hull for eit par små maskinskruer igjennom.  Evt shimme mellom med plate for å få meir høgde. 

Eg har fått svar mail frå firma bjt.no, dei kunne ikkje levere slike dei kallar "puffer D" i syrefast.  Men dei kunne levere galvanisert.   Det vil kanskje holde lenge nok.  Det lønner seg nok utan tvil å bruke Jannmar sit forslag, sjølv om rundt hundrelappen stk ikkje er upris for galva puffer D. 

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...