Filuren Startet 8.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2019 Har en suzuki DF 175 2006 mod som kutter på 3600 omdr. Går normalt opptil 3500. Hvis jeg ikke slakker på gass detter den ned til 3000 og har da en jagende gange. Slakker da av og motor går normalt igjen. Har skiftet plugger og filter, og sjekket drivstoff slanger alt virker ok. Sitér dette innlegget Link to post
Solseng Svart 8.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2019 Jeg ville bare tatt motoren til en autorisert Suzuki-forhandler - eller i det minste en telefon. De plugger en pc til og leser av diverse koder og data. De kjenner også disse motorene godt, og kan nok med rimelig stor treffsikkerhet gjette hva som er galt. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 8.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2019 (redigert) Har du byttet høytrykksfilteret? Skal byttes hver 1000 timer i følge servicemanual. Dette filteret har papirinnmat og kan bli problematisk hvis en har hatt litt vann i drivstoffet. Ga lignende symptomer som du beskriver på min DF115, byttet filteret for 2 år siden og alt har fungert som det skal siden. Redigert 8.Juni.2019 av abbor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.