Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Komodo skrev for 8 timer siden:

Har jeg misforstått noe her? Er det ikke snakk om i Oslo kommune?

Jo ja jo,selve åpningsinnlegget var det men allerede tidlig i tråden ble det snakket om de som ivrer etter en felles fartsgrense i hele fjorden.
Derfor skrev jeg tidlig at det ikke var noen krise om det ble max 25 knop i ei vik innerst i Oslofjorden men en generell fartsgrense  er lite ønskelig.

Antagelig kommer grensen i Oslo Kommune til å bli rimelig sovende slik som 30 knop grensen i Tønsberg og Færder der ingen

er tatt for å bryte denne fartsgrensen 

pipe

pipe

Jo ja jo,selve åpningsinnlegget var det men allerede tidlig i tråden ble det snakket om de som ivrer etter en felles fartsgrense i hele fjorden.
Derfor skrev jeg tidlig at det ikke var noen krise om det ble max 25 knop i ei vik innerst i Oslofjorden men en generell fartsgrense  er lite ønskelig.
Antagelig kommer den grensen til å bli rimelig sovende slik som 30 knop grensen i Tønsberg og Færder der ingen

er tatt for å bryte denne fartsgrensen 

pipe

pipe

Antagelig kommer den grensen til å bli rimelig sovende slik som 30 knop grensen i Tønsberg og Færder der ingen som meg bekjent er tatt. 

• Create New...