mons Startet 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2019 Trysnes Marina i Søgne har vært stengt noen år, men åpner snart i ny drakt med nye lokale eiere. Nytt pumpeanlegg med nye tanker, landhandel og restaurant med pub i svært beskyttet havn. Gleder oss til det! http://n247.no/?nyhet=9703&tittel=-_Kona_har_bestemt_at_ferien_vaa Mons Link to post
Snerken Svart 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2019 Så hyggelig. Trysnes gjestehavn ligger utrolig fint til. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2019 Det er utrolig koselig der ute, aldri vært der med båt, men i min tid i Repstad, leide vi flere ganger overnatting på leilighetene der ute. Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2019 Gøy å høre .Jeg hadde båtålass der ute ca: 3 år tilsammen .......koselig plass Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Hakkannen Svart 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2019 Barndommens paradis! Ferierte en del på en hytte ved sjøen rett ved Trysnes Marina som barn. Husker enda første gangen jeg fikk ta båten alene (med en gammel lunefull 4hk Johnson) bort til marinaen for å kjøpe is Veldig fint område! Link to post
Morten1989 Svart 16.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2019 De hadde åpning av restauranten og pub så vidt jeg har forstått på fredagen som var, snakket med de i dag, og da sa de at diesel og bensin, samt vannfylling kommer iløpet av ei ukes tid. De har vel byttet navn til Trynes Brygge og så vidt jeg kan forstå :-) https://www.facebook.com/Trysnes-Brygge-2231169060298833/ Jeg bor 2 fjorder vest for denne, så dette tilbudet skal brukes mye!! :-) Link to post
mons Svart 16.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2019 Fiskesuppe med fisk i fylte en romslig skål og burgeren var smakfull og hjemmelaget. Servert av blid betjening. Mons Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn