Frivakt Startet 9.Juni.2019 Del på Facebook Startet 9.Juni.2019 Holder på å rydde bort installasjoner som ikke lenger er i bruk. Vet ikke hva denne antennen er til. All tekst/merking er borte. Har andre antenner for GPS og VHF. Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Vel, jeg kan jo ihvertfall begynne med å spørre om den er hvit, og eventuelt hvilken form den har? Et bilde ville selvfølgelig vært gull, men dette er kanskje mer spennende? Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 (redigert) Vi trenger bilde av både antenne og kabel, hvis ikke kommer vi aldri til å kunne gi svar. Med mindre han shamanen til Martha har en brukerprofil her :p Redigert 9.Juni.2019 av Havelle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 15 minutes ago, Havelle said: Vi trenger bilde av både antenne og kabel, hvis ikke kommer vi aldri til å kunne gi svar. Med mindre han shamanen til Martha har en brukerprofil her :p Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 9.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Bildet falt av. Beklager! Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Ser ut som en Procom aktiv antenne for 1.6 GHz. GPS, Glonass osv. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Ja det kan vare Navtex, min gamle navtex antenn var på den størelsen men den hadde ikke en rustfri skru på siden eller den foten Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mortenliereng Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Er det 75 eller en 50 ohm kabel til den? Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 9.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Det sto en gammel Simrad kartplotter i båten tidligere. Kan den høre til den? Sitér dette innlegget Link to post
Mortenliereng Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Tror mer på VHF radio.. Sitér dette innlegget Link to post
Mortenliereng Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Men en vet jo ikke hva andre kan ha prøvd seg på tidligere Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Mortenliereng skrev 9 minutter siden: Tror mer på VHF radio.. Og hva får deg til å "tro" det? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Faxen Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Det ligner veldig på min gamle Simrad antenne. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Lars H. Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Simrad er vel navn på et firma, men sier lite om hva slags produkt antennen skulle ha vært koblet til. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Faxen Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Antennen var til Simrad kartplotter. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Roger jo Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 ligner. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Mulligan Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Som sagt, en Procom aktiv antenne for 1.6 GHz. GPS, Glonass osv brukt bl. a. av Shipmate og Simrad. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 9.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Dette ligner veldig. Vil jeg ha nytte av denne antennen, eller er det bare å demontere? Kjøper nå plotter med innebygget gps. VHF-radioen har også innebygget gps.. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Frivakt skrev 1 time siden: Dette ligner veldig. Vil jeg ha nytte av denne antennen, eller er det bare å demontere? Kjøper nå plotter med innebygget gps. Hvilken satellitt systemer tar den innebygde GPS`n? Er ikke frittstående antenne Best?? Hadde ikke demontert den hvis den kan brukes. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Mortenliereng Svart 10.Juni.2019 Del på Facebook Svart 10.Juni.2019 Var før jeg fikk se bilde Lars Sitér dette innlegget Link to post
janet Svart 10.Juni.2019 Del på Facebook Svart 10.Juni.2019 Mulligan skrev for 10 timer siden: Som sagt, en Procom aktiv antenne for 1.6 GHz. GPS, Glonass osv brukt bl. a. av Shipmate og Simrad. høres sannsynlig ut, GPS og nedover forbi div L-bånd og videre ned til 1-1.2 eller deromkring. antennen virker litt voldsom til å være for Navtex, Navtex krever ikke stort re antenne Sitér dette innlegget V8 rules. Link to post
Mulligan Svart 10.Juni.2019 Del på Facebook Svart 10.Juni.2019 Frivakt skrev for 13 timer siden: Dette ligner veldig. Vil jeg ha nytte av denne antennen, eller er det bare å demontere? Kjøper nå plotter med innebygget gps. VHF-radioen har også innebygget gps.. Tja. Du kan bruke den til alle mottagere i L-bånd med standard 50 Ohm inngang og 3 V DC strømforsyning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.