Hydra Startet 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2019 (redigert) Hei. Har tatt av proppellen på en df suzuki og legger merke til att skiven som ligger innerst ikke er symetrisk samt att skive som ligger mot boss ytterst også er usymetrisk. Dem er begge orginal og uskadd. Disse må jo skape ubalanse hvis dem står feil. Så da lurer jeg på hvordan dem skal stå? Redigert 9.Juni.2019 av autohelm (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Solseng Svart 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2019 Ikke godt å si. Jeg har ikke sett slikt før. Ser at de bare klasker på spaceren i denne videoen, så det er kanskje ikke så nøye? Sitér dette innlegget Link to post
Hydra Svart 10.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2019 Jeg finner ikke noe om dette på nett men hadde vært interessant å vite hvorfor dem ikke er symetrisk. Er merkelige greier. Håpet bare på att noen hadde vært borti det samme? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.