Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Hulda skrev for 2 timer siden:

Det slo meg også, remmen virker til å være noen millimeter for bred, ut fra hva jeg kan se på bildene.

For meg virker det som om reima står ett spor feil så den skal ett hakk lengre inn.
Er den samme feilen gjort på begge motorene er det ikke så rart at reima har havarert da man kan se at reima er delt i to på langs der den har ligget å ridd på kanten på reimhjulet.
Man ser tydelig på bilde at høyre side på reima ligger på kanten av hjulet slik at denne delen vil bli kuttet av

IMG_20190609_151055.jpg.888c2dc2de033b1160f78cb2f5355bf7.jpg

pipe

pipe

Hulda skrev for 2 timer siden:

Det slo meg også, remmen virker til å være noen millimeter for bred, ut fra hva jeg kan se på bildene.

For meg virker det som om reima står ett spor feil så den skal ett hakk lengre inn.
Er den samme feilen gjort på begge motorene er det ikke så rart at reima har havarert da man kan se at reima er delt i to på langs der den har ligget å ridd på kanten på reimhjulet

IMG_20190609_151055.jpg.888c2dc2de033b1160f78cb2f5355bf7.jpg

pipe

pipe

Hulda skrev for 1 time siden:

Er den samme feilen gjort på begge motorene er det ikke så rart at reima har havarert da man kan se at reima er delt i to på langs der den har ligget å ridd på kanten på reimhjulet

• Create New...