Kenneth82 Startet 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2019 Eldre ektepar reiser gjennom kanalen på NRK1 nå Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2019 God, gammel trawler Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2019 Ser ut som om dette er en serie med to britiske skuespillerveteraner som elsker kanaler. Kjenner igjen begge. Denne serien skal jeg følge! kanskje jeg får noen gode tips. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2019 Hehe, syntes hun så veldig kjent ut - det er jo hun som spilte kona til Basil (John Cleese) i Hotell i særklasse! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Kenneth82 Svart 9.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2019 Aaah! Takk @Pequod Håper jeg er like sprek i 80 +... Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2019 Romantisk tur så jeg, ikke noen uhell, sikkert noen kjentfolk som hjelper til underveis. Mer schwung med team Backstad. Utrolig fin natur og flott reklame for kanalen?? Sitér dette innlegget Link to post
sigmundh Svart 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2019 Det var nok service over normalen fra slusevaktene her. Opplevde aldri noe i nærheten da vi var der. Sitér dette innlegget Link to post
lasmarquezas Svart 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2019 Varm og fin serie i et meget behagelig tempo. Jeg følger, ingen tvil. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2019 sigmundh skrev 16 minutter siden: Det var nok service over normalen fra slusevaktene her. Opplevde aldri noe i nærheten da vi var der. Blir nok litt ekstraservice når det er kameraer til stede ja... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
sigmundh Svart 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2019 Helt sikkert. Dette var arrangert. Av de kanaler jeg har gått er nok Gøta Kanal, kanalen hvor du må finne din plass og passe på deg selv og helst andre. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 10.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2019 (redigert) Hyggelig program. Ikke for å ødelegge idyllen men jeg stusset over amerikansk (New York registrert?) båt med svensk flagg og engelsk skipper i svensk farvann. Redigert 10.Juni.2019 av Frivakten (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Ida Marie III Svart 10.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2019 Frivakten skrev 7 minutter siden: Hyggelig program. Ikke for å ødelegge idyllen men jeg stusset over amerikansk (New York registrert?) båt med svensk flagg og engelsk skipper i svensk farvann. Han var nok bare skipper når kamera gikk... Film er film... Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 10.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2019 Her er flere episoder hvor han sikkert heller ikke var kaptein i følge pålitelige kilder: https://tv.nrk.no/serie/med-kjaerlighet-for-kanaler/2019/KOID22003319 Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
BØstrøm Svart 10.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2019 Fristet med en rundtur. Kanskje bruke sommeren på å komme seg til innløpet fra Østersjoen, og ta kanalen utenom høysesong, sent i august/ tidlig september. Langt da. 600nm før man når kanalen. Sitér dette innlegget Link to post
lasmarquezas Svart 10.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2019 Som det påpekes ovenfor er det nok kamera som avgjør hvem som er skipper på denne NY-registrerte båten. For meg betyr det ingen verdens ting. Jeg er glad for at NRK viser et program med båt, for det et ikke akkurat flust med slike. At man sikkert kunne ønske seg ulike varianter får så stå sin prøve, får båt og sjø står dessverre ikke høyt på Marienlyst. Fra Onedin-linjen til Gøta Kanal - jeg tar i mot med glede! Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 11.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2019 At de har noe assistanse ombord er vel ikke helt urimelig å tenke seg siden de er henholdsvis 83 og 86 år gamle og at hun i tillegg også har Alzheimers. Men hva så? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Ida Marie III Svart 11.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2019 (redigert) Mouche skrev On 10.6.2019 at 9.15: Her er flere episoder hvor han sikkert heller ikke var kaptein i følge pålitelige kilder: https://tv.nrk.no/serie/med-kjaerlighet-for-kanaler/2019/KOID22003319 Mouche skrev for 5 timer siden: At de har noe assistanse ombord er vel ikke helt urimelig å tenke seg ????? Redigert 11.Juni.2019 av Ida Marie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 11.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2019 Og poenget deres frøken er hva? Eller kanskje du må google først siden det er tåke ut av kjøkkenvinduet? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Ida Marie III Svart 11.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2019 Selvmotsigelser er åpenbart dagligdags når all livserfaring er tuftet på Google.... Alle har vært valp en gang...det er når det blir vedvarende det ofte glipper...?? Artig program, får håpe vi ikke er uten TV dekning når neste episode går...dårlig TV dekning her i skjærgården i Sogn... Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 11.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2019 Og noen har åpenbart langt frem til de blir voksne. Er det i Sogn de produserer Trangviksposten? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.