Joerg Becker Svart 14.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2019 Helt sikkert ikke, men alt ble en blanding til slutt. Forresten om medlem eller ikke, alt her er offentlig uansett og blir sett av flere titusen mennesker. Eller tror du at forsikringer, Politi, PST ikke er hjemme her? Har en noe å skjule da er det absolutt feil når man snakker om det elektronisk. Neste: Saken er avsluttet, selv om forsikringer kommer til å lære om hvordan å spare også her. Men det er spørs om de nå våger seg frem på norsk markedet. Det andre er det jeg skrev om tidligere, det er at tredje betaler for sånt. Har du for mye peng da vet jeg om et sted der du kan kvitte deg med det. Nest siste punkt er at det ble snakk ang føleri og at personskade ble unngått på hengende håret. Det er også noe alle burde være interessert i, og ikke minst noe jeg preker siden 100 år. Og så kommer du. Så, forklar meg hva jeg ødelegger for. Jeg bare kommenterte og spør om noe som voksne skulle vite. Tross alt er det ikke noe barnehage, eller ..... mja, i alle fall ikke mht. alder. Så. Har du ikke lyst å finne fram lovene og dom så får du slippe. Jeg vet i alle fall hva jeg gjør, både teknisk og moralsk, og sier det til alle som spør. Her derimot ble det spurt mens et mulig svar var ikke ønsket fordi det er "ubekvem" når ærlighet skal få vekt. En gang til: Ha en strålende helg alle sammen ! Jørg (som nå også stenger for varsel i denne tråden. Send IM når "du" har noe å si.) Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
index Svart 14.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2019 Tror neppe PST kommer til å blande seg inn i dette. Ikke skjønner jeg hva som har blitt gjort galt her heller. Men god helg da, folkens! ? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.