Tor Arild Startet 10.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2019 Hei, alle sammen Som eier av en Galeon så ønsker jeg å «samle oss» for å utveksle kunnskap om disse båtene. Jeg har opprettet en Facebook gruppe med samme navn som denne tråden: https://www.facebook.com/groups/449814949149394/?ref=share Ønsket er å få et aktivt forum blant eierne, da det er mye kunnskap rundt omkring. Båtplassen er fantastisk der, og jeg vil legge inn mye av det som er teknisk her. Den andre grunnen for en slik gruppe er ettermarked. Det vil trolig være enklere å få god hjelp når vi er flere! Håper de som eier en Galeon hopper på, og kjenner du noen som har, er vi takknemlig for at de blir tipset!!? mvh Tor Arild Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart 19.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2019 Tar en liten bump av denne. Siden vi startet siden «For oss Galeoneiere» i begynnelsen av juni har vi blitt 25 medlemmer. Overraskende bra mtp et litt ukjent merke her i Skandinavia. Fint om de som ser eller kjenner noen med Galeon tipser dem om siden. Vi er nå på vei sørover fra Tønsberg nedover Sørlandet. Ingen planer og skal rett og slett kjøre etter innfallsmetoden. God sommer til alle!! mvh Tor Arild Sitér dette innlegget Link to post
Verkstedmanual Svart 31.August.2019 Link til dette innlegget Svart 31.August.2019 Hei Jeg er ny her på Båtplassen Da følger jeg dette temaet. Jeg har også interesse for båttypen, men ikke kjøpt ennå har allerede blitt med i FB siden som er kjempepositiv Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart 1.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2019 @The Mechanic, takk skal du ha. Mange med kunnskap om båtene på siden, og der får du kontakt med folk med erfaring. Var kanskje du som lurte på 390 og fikk snakket med tidligere eier av båten? Mvh Tor Arild Sitér dette innlegget Link to post
Verkstedmanual Svart 1.September.2019 Link til dette innlegget Svart 1.September.2019 Tor Arild skrev for 2 timer siden: Var kanskje du som lurte på 390 og fikk snakket med tidligere eier av båten? ja Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.