Jump to content

Edit History

seilfred

seilfred

I lynetten havn kan man også finne ledige gjesteplasser, men den er ikke den mest opplagte å reise til for resten av familien når de kommer på. 

Kalkbrænderihavnen er god og forholdsvis nære s-tog som korresponderer både til flyplass og til byen. Ellers er jo Christianshavn superlett, men det kan jo være stort trykk. Finnes også en relativt ny gjestehavn rett ved skuespillerhuset, som jeg ikke vet navnet på, men bare å google. Den er hvertfall kjempesentral. 

Jeg er helt enig i at rødvig er en koselig havn, og man kan til og med leie scooter (selv uten førerkort i Danmark) hvis man vil ut og se Stevns klint. 

Bøgestrømmen kan i teorien beseiles med 2,15 m dybde, men teori og praksis er ikke alltid det samme. Dvs. det er en sjanse å ta..

vet ikke om det passer på ruten din, men karrebæksminde er et flott sted å besøke. Fine fiskerestauranter og praktfull badestrand. 

seilfred

seilfred

I lynetten havn kan man også finne ledige gjesteplasser, men den er ikke den mest opplagte å reise til for resten av familien når de kommer på. 

Kalkbrænderihavnen er god og forholdsvis nære s-tog som går både til flyplass og til byen. Ellers er jo Christianshavn superlett, men det kan jo være stort trykk. Finnes også en relativt ny gjestehavn rett ved skuespillerhuset, som jeg ikke vet navnet på, men bare å google. Den er hvertfall kjempesentral. 

Jeg er helt enig i at rødvig er en koselig havn, og man kan til og med leie scooter (selv uten førerkort i Danmark) hvis man vil ut og se Stevns klint. 

Bøgestrømmen kan i teorien beseiles med 2,15 m dybde, men teori og praksis er ikke alltid det samme. Dvs. det er en sjanse å ta..

vet ikke om det passer på ruten din, men karrebæksminde er et flott sted å besøke. Fine fiskerestauranter og praktfull badestrand. 

• Create New...