Jump to content

Edit History

leopard

leopard

Hei får å avslutte denne.

Nå har jeg fått løst det, @Roger jo var forøvrig inne på det med noen linker.

Jeg dro innom Elkjøp i dag og kjøpte meg  en original Samsung  fast lader til 12V sigarett plugg. Med lovnaden om at jeg kunne bytte den dersom det  ikke hjalp. 

Jeg har kjørt med denne fast laderen i 2 timer nå i bil og den har putta på brettet 33% mer strøm mens den har blitt kjørt som plotter :) Feilmelding om treg lading er også borte. 

Så da blir det å bytte ut Usb kontakten på pidestallen med ett sigarett uttak. Så får jeg heller finne en plass til den Usb kontakten inne ett sted. 

Takk for råd og innspill.20190708_130401.jpg.961570b65becab12e29849d98ae87c34.jpg

leopard

leopard

Hei får å avslutte denne.

Nå har jeg fått løst det, @Roger jo var forøvrig inne på det med noen linker.

Jeg dro innom Elkjøp i dag og kjøpte meg  en original Samsung  fast lader til 12V sigarett plugg. Med lovnaden om at jeg kunne bytte den dersom det  ikke hjalp. 

Jeg har kjørt med denne fast laderen i 2 timer nå i bil og den har putta på brettet 33% mer strøm mens den har blitt kjørt som plotter :) Feilmelding om treg lading er også borte. 

Så da blir det å bytte ut Usb kontakten på pidestallen med ett sigarett uttak. Så får jeg heller finne en plass til den Usb kontakten inne ett sted. 20190708_130401.jpg.961570b65becab12e29849d98ae87c34.jpg

• Create New...