Bayliner85 Startet 11.Juni.2019 Del på Facebook Startet 11.Juni.2019 Hei har fått ein skade under vannlinjen, denne skaden stipen går under hele kjølen på båten, var litt uheldig under opptrekk av båten, må eg sparkle eller holder det med bunnstoff over dette?? Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 11.Juni.2019 Del på Facebook Svart 11.Juni.2019 Ser ut som at glassfiberen er skrapet opp. Da må du bygge opp det ødelagte området med glassfiber, legge på gelcoat og vannsikre med epoxy før stoffing. Ikke den vanskeligste jobben, men les/se veiledninger hvis dette er et nytt felt for deg. :) ⚓ Sitér dette innlegget Link to post
Bayliner85 Svart 13.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2019 Hei igjen og takk for svar, var nede ved båten idag og pusset vekk litt bunnstoff, tror det er bare gelcoaten som jeg ser, ser ikke noen fibrer vertfall, utrolig vanskelig å pusse båten under når den står på hengeren uten å vere slange menneske. Må jeg gjøre noe med dette nå eller kan eg vente til høsten og bare ha på bunnstoff? Hadde tenkt å slipe ned hele til neste år. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 13.Juni.2019 Del på Facebook Svart 13.Juni.2019 Er det gelcoat så er det bare og Grunne flekkene. På med bunnstoff. Kos deg i sommer med båten? Sitér dette innlegget Link to post
Bayliner85 Svart 13.Juni.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2019 Det var det eg håpet på, takk for svar. Kos deg du og? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.