Jump to content

Edit History

X10an

X10an

Det første som slår meg er jo turboproblemer. At den holder på å skjære seg og at olje lekker inn i innsuget. Det kan forklare både lyden og gassen. Men da ville du trolig vært omgitt av tjukk røyk, så derfor tviler jeg likevel litt på dette. Men på en gammel Penta er det kanskje ikke så lett å legge merke til en aldri så liten røykdott fra eller til? :-)  På den annen side så kjenner jeg ikke motoren, og det er jo slett ikke sikkert du faktisk har en turbo.

X10an

X10an

Det første som slår meg er jo turboproblemer. At den holder på å skjære seg og at olje lekker inn i innsuget. Det kan forklare både lyden og gassen. Men da ville du trolig vært omgitt av tjukk røyk, så derfor tviler jeg likevel litt på dette. Men på en gammel Penta legger man kanskje ikke så lett merke til en aldri så liten røykdott fra eller til? :-)  På den annen side så kjenner jeg ikke motoren, og det er jo slett ikke sikkert du faktisk har en turbo.

X10an

X10an

Det første som slår meg er jo turboproblemer. At den holder på å skjære seg og at olje lekker inn i innsuget. Det kan forklare både lyden og gassen. Men da ville du trolig vært omgitt av tjukk røyk, så derfor tviler jeg likevel litt på dette. Men på en gammel Penta legger man kanskje ikke så lett merke til en liten røykdott fra eller til. :-)  På den annen side så kjenner jeg ikke motoren, og det er jo slett ikke sikkert du faktisk har en turbo.

X10an

X10an

Det første som slår meg er jo turboproblemer. At den holder på å skjære seg og at olje lekker inn i innsuget. Det kan forklare både lyden og gassen. Men da ville du trolig vært omgitt av tjukk røyk, så derfor tviler jeg likevel litt på dette. På den annen side så kjenner jeg ikke motoren, og det er jo slett ikke sikkert du faktisk har en turbo.

• Create New...