Byggeleder Startet 12.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2019 Ser dette har vært tatt opp flere ganger, men her kommer`n igjen. Har en 33 fots seilbåt, og må ha ny slepejolle. Vi har hatt en zodiac 7-8 fot med spiler i dørken (kan rulles sammen), og har ikke vært veldig fornøyd. Sitter en mercury 3.5hk på den. Vi er 2 voksene og 2 barn + en stor hund. På ferie i fjor brukte vi Zodiac`n veldig mye, men vi syntes den var alt for liten, for våt og for treg Ønsker oss nå en større jolle, med hard bunn, gjerne en rib. Vet at dette blir en tyngre båt, men mener at bruksgleden veier opp. Tenker at en pluss/minus 10 hk er passe. Har nå kommet over en 350rib, med 15hk. Vet at dette er litt i største laget, men kjenner jeg har lyst Blir dette heeeelt galematias? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2019 Jeg synes det. Ville hatt max 280 for min del. Men har du lyst, så har du lyst... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
tilplan Svart 12.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2019 Skal du slepe den er det vel mest et spørsmål om hvor mye du kan akseptere at jolla bremser. Skal den løftes ombord høres 350 mye ut, men jeg har ingen erfaring med seilbåt og hvordan en kan gjøre det. Sitér dette innlegget Link to post
Byggeleder Svart 12.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2019 Hehe...er noe med lysten ja Tenker også at det hadde vært perfekt 280-310, men var fin denne båten som var til salgs. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.