Slufsa Startet 12.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2019 Er det noen veit hvor man kan søke på utveksling på drevet med serienr? 0D867950 Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 12.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2019 Tror ikke det er mulig, det skal være merket oppe på siden av drevet. Men hadde samme "problemet" som deg, så det ble å telle omdreininger på inn og utgående aksling. Skal også være en bokstavkode på inngående aksling, men fant ingen merker eller koder på mine drev. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 12.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2019 (redigert) Er det ikke like raskt å dreie motoren 10 omdreininger og la en telle hvor mange ganger propellen går rundt (sett tusjmerke)? (beklager, da ble det litt ekko her, bamblingen var klart raskere på avtrekkeren.... Redigert 12.Juni.2019 av dieselfan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slufsa Svart 13.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2019 Båten ligger på vannet, så det blir ikke så lett. Babord drev har låst seg, slik at den går bare forover. Har sjekket girwire og den virker ok. Noen mener conen har brent seg fast. Tenkte jeg skulle fått tak i ett nytt drev før jeg løfta båten på land, mindre tid på land jo bedre sommer. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 13.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2019 (redigert) Fikk samme problem som deg et år. Vaier hadde hoppet ut av låsemekanismen i drevet, så må ikke være så ille som brent kon. Jeg var på vannet igjen etter 1 time. Byttet lås året etter. Redigert 13.Juni.2019 av Førstefender (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slufsa Svart 13.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2019 Håper jo på det beste, men når jeg løsner wire fra motor og drar i den kjenner jeg at den sitter fast i gaffelen på drevet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.