Jump to content

Montere Baugpropell Bayliner 2455

Bayliner-2455

Recommended Posts

Hei!

mitt første innlegg her inne, prøvd å søke litt men fant ikke noe konkret så prøver meg på en post.

har mitt 3 år som skipper på egen båt. startet med en saga 25 ac men i vinter byttet jeg til en 1989 Bayliner 2455 med 6.2 pennisular Diesel.

veldig fornøyd med båten men syns den er helt annerledes og manøvrere i forhold til den gamle snekka.

spesielt når det blåser eller er litt strømning. igjen så er jeg jo en amatør så mange vill vel sikkert le litt av at jeg ønsker meg en baugpropell på en så liten båt.

men er blitt veldig glad i den og det er en fin størrelse til meg nå før det skal etableres familie å hele den pakka. så tenker å ha den i noen år, å da vill jeg innvestere i det og ankervinsj som gjør det lettere for meg å legge til alene. så til spørsmålet.

er det noen som har montert baugpropell i en 2455 evt en 2355/2655 eller 245 som de litt nyere heter. innbiller meg det kanskje er litt trangt men sett flere på finn som har hatt det

. evt om noen i Østfold som tar på seg å montere i denne båten, er relativt praktisk og mekanisk anlagt men kjenner jeg godt kan tenke meg å sette bort akkurat den jobben.

takk for alle innspill.

Arne 

146302_1602988_ymo7.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...