Jump to content

Edit History

Skagen survivor

Skagen survivor

Hei! Jeg har en 1986 Ørnvik 535HT med 75hk Honda 99 mod. Problemet er at den kommer helt ut av kurs i sakte fart. Må gjete den konstant. Er det noe jeg kan gjøre for og bedre dette?. Originalt er det Max 140hk , men denne er kanskje litt for tung siden det er 4 takter? 169kg burde jo gå greit. Kjørt en lik med 50hk totakt som ikke hadde det problemet. Takk for tips.

Skagen survivor

Skagen survivor

Hei! Jeg har en 1986 Ørnvik 535HT med 75hk Honda 99 mod. Problemet er at den kommer helt ut av kurs i sakte fart. Må gjete den konstant. Er det noe jeg kan gjøre for og bedre dette?. Originalt er det Max 140hk , men denne er kanskje litt for tung siden det er 4 takter? 169kg burde jo gå greit. Kjørt en lik med 50hk totakt som ikke hadde det problemet. Takk for tips.

Skagen survivor

Skagen survivor

Hei! Jeg har en 1986 Ørnvik 535HT med 75hk Honda 99 mod. Problemet er at den kommer helt ut av kurs i sakte fart. Må gjete den konstant. Er det noe jeg kan gjøre for og bedre dette?. Originalt er det Max 140hk , men denne er kanskje for tung siden det er 4 takter? 169kg burde jo gå greit. Kjørt en lik med 50hk totakt som ikke hadde det problemet. Takk for tips.

Skagen survivor

Skagen survivor

Hei! Jeg har en 1986 Ørnvik 535HT med 75hk Honda 99 mod. Problemet er at den kommer helt ut av kurs i sakte fart. Må gjete den konstant. Er det noe jeg kan gjøre for og bedre dette?. Originalt er det Max 140hk , men denne er kanskje for tung siden det er 4 takter? Kjørt en lik med 50hk totakt som ikke hadde det problemet. Takk for tips.

• Create New...