Jump to content

Edit History

dieselfan

dieselfan

Supre bilder !! Jeg antar av forklaringen din at du har sett at bensinfilteret på motoren er nesten tomt når motoren stopper, og foreslår følgende:

  • Sjekk pila på blæra, den skal peke mot motoren
  • Så åpner du dreneringsskruen/tappeskruen i bunn av flotørkammer og pumper igjennom en 5-6 pump 
  • Deretter demonterer du bensinpumpe. Tror du har hull i ett pumpemembran eller rusk i tilbakeslagsventilen i pumpa
  • Dersom motoren ikke går nå må du gi bedre beskrivelse av symptomer og liste opp hva du har gjort/prøvd

Var det mye rusk i flotøkammeret når du åpnet forgasseren ? var det, så måtte alt dette gjennom bensinpumpa....

 

...også håper jeg du legger til litt mer info i overskrift slik at den blir i henhold til reglene og de må vi følge....  om du føyer til :  motoren starter men dør etter kort tid   så er du innenfor :thumbsup:

dieselfan

dieselfan

Jeg antar av forklaringen din at du har sett at bensinfilteret på motoren er nesten tomt når motoren stopper, og foreslår følgende:

  • Sjekk pila på blæra, den skal peke mot motoren
  • Så åpner du dreneringsskruen/tappeskruen i bunn av flotørkammer og pumper igjennom en 5-6 pump 
  • Deretter demonterer du bensinpumpe. Tror du har hull i ett pumpemembran eller rusk i tilbakeslagsventilen i pumpa
  • Dersom motoren ikke går nå må du gi bedre beskrivelse av symptomer og liste opp hva du har gjort/prøvd

Var det mye rusk i flotøkammeret når du åpnet forgasseren ? var det, så måtte alt dette gjennom bensinpumpa....

 

...også håper jeg du legger til litt mer info i overskrift slik at den blir i henhold til reglene og de må vi følge....  om du føyer til :  motoren starter men dør etter kort tid   så er du innenfor :thumbsup:

dieselfan

dieselfan

Jeg antar av forklaringen din at du har sett at bensinfilteret på motoren er nesten tomt når motoren starter, og foreslår følgende:

  • Sjekk pila på blæra, den skal peke mot motoren
  • Så åpner du dreneringsskruen/tappeskruen i bunn av flotørkammer og pumper igjennom en 5-6 pump 
  • Deretter demonterer du bensinpumpe. Tror du har hull i ett pumpemembran eller rusk i tilbakeslagsventilen i pumpa
  • Dersom motoren ikke går nå må du gi bedre beskrivelse av symptomer og liste opp hva du har gjort/prøvd

Var det mye rusk i flotøkammeret når du åpnet forgasseren ? var det, så måtte alt dette gjennom bensinpumpa....

 

...også håper jeg du legger til litt mer info i overskrift slik at den blir i henhold til reglene og de må vi følge....  om du føyer til :  motoren starter men dør etter kort tid   så er du innenfor :thumbsup:



×
×
  • Create New...