Jump to content

Edit History

Trond123

Trond123

Ja, og dette "glemmer" både produsent og de som skriver testene. Å opplyse om. Leser du mange nok tester, ser du at enkelte er "klipp og lim" fra andre tester. Dette gjelder forøvrig diverse båttester for de fleste båtmerker, og er ikke unikt for Nord Star.

Uansett tester og resultater i den virkelige verden. Jeg er strålende fornøyd med min båt, og har ikke noe problem med å anbefale kjøp. Er fantastisk god i røff sjø! Har selv vært ute i ca 3m signifikant bølgehøyde med båten, og det var ikke i nærheten av å føles utrygt. Men ville ikke brydd meg om flybridgeversjonen, da dette går utover langringsplass og muligens også plassen i salongen.

Trond123

Trond123

Ja, og dette "glemmer" både produsent og de som skriver testene. Å opplyse om. Leser du mange nok tester, ser du at enkelte er "klipp og lim" fra andre tester. Dette gjelder forøvrig diverse båttester for de fleste båtmerker, og er ikke unikt for Nord Star.

Uansett tester og resultater i den virkelige verden. Jeg er strålende fornøyd med min båt, og har ikke noe problem med å anbefale kjøp. Er fantastisk god i røff sjø! Har selv vært ute i ca 3m signifikant bølgehøyde med båten, og det var ikke i nærheten av å føles utrygt. Men ville ikke brydd meg om flybridgeversjonen, da dette går utover langringsplass og plassen i salongen.

• Create New...