Jump to content

Skibsplast 650cc interiør bilder ønskes.

The Saint

Recommended Posts

Kjøpte meg en Skibsplast 650cc med 150hk Evinrude Ocean Pro her om dagen. Fikk den svært rimelig pga manglende interiør ute og kalesje. Er derfor på jakt etter bilder fra interiøret av Skibsplast 650cc. Har prøvd å google etter bilder. Men finnes svært få bilder av interiøret. Håper det er noen her som kan være behjelpelige. Noen her som vet om jeg kan bruke puter og lignende i fra Skibsplast 655? Noen her med samme båt som kunne ha tatt noen bilder? Tips og bilder tas i mot med takk.

TUSEN TAKK!!! :clap: Jo da. Noe har jeg. Fremre side trekk og solseng puta. Passasjer stol, stol søyla til fører stol og det noe av det under stolen. Har ikke fått helt oversikten enda. Men bildene du sendte meg var helt topp. (Har ikke hentet båten hjem enda). Mangler også platene til gulvet. Har du innenbords motor i din? Solseng puta ser ikke helt lik ut. Mulig jeg tar feil. :saint:

Ah.... vel fine bilder uansett. Har desverre ikke ordentlige bilder av min enda. Ble kjøpt fort og galt. Båten ble kjøpt av en som hadde kjøpt den fra ett forsikringsselskap. Han orket ikke jobben med å sette den i stand alikevel. (Fikk den til en kjempe god pris). Båten har aldri vert under, men stått ute og tatt av snø. (Båten var vist nok borte i 10 år før den ble funnet igjen). Så motoren har ikke gått mye. Derfor kalesje, kalesje stenger og interiør er ødelagt og mangler. Ser Din Båt as i Tønsberg selger deler til Skibsplast så tenkte jeg skulle høre med dem om de har noe til min båt. Eller så vurderer jeg å få laget nytt interiør i Polen. Hadde egentlig tenkt å gjøre det selv. Men håper jo å få brukt båten i sommer også. Kalesje stenger kan jeg få laget på mål i syrefast stål av en kolega som er "tuber". Men må da vite hvordan de skal se ut og mål på dem.

Sidepanelene dine kan det hende du må bytte ut, sjekk tilstand på treverket på baksiden og se om det er svart treverk da må du bytte.. det er finèr plater (9mm). Platene sitter med muttere på baksiden, er du heldig så har Skibsplast brukt syrefaste muttere hvis ikke har du en artig jobb foran deg... hos meg var de rustet og tok timesvis å få kappet de bort. Topp platen i bildet skifter du skai/Silvertex på... og mener det er 15mm finèr. Men tøm båten for alt løst så ser du hva du har å jobbe ut fra.

• 2 uker senere...

Se på bildet hvor du ser passasjersetet forfra. Der ser du at hengslene er skrudd fast på baksiden av den lille hvite platen. Bare pass på og sett hengslene så de kan beveges i riktig rettning. Når du vipper setet fremover er den leddet i 2 ledd.. først mellom platen der hvor sete er festet så mellom den hvite lille platen og skapskroget. Hengslene mellom den hvite lille platen og stolplaten er bøyde sånn at de har 1 skrue som du ser i fremkant og resten er festet i platen under setet, de er slisset ned i platen til stolen sånn at metall chassiet til stolen blir sittende helt ned på platen.

Redigert av MorganX (see edit history)

Ikke så mye jeg har rukket å få gjort med den enda. (Har ikke fått hentet den hjem enda). Fruen sa jeg måtte gjøre ferdig Selco`n jeg har stående utenfor huset først. :wink: Men den er nesten ferdig nå. Tror jeg blir ferdig i løpet av helgen.Heldigvis så har jeg fått tak i transport presenning og original kalesje fra Skibsplast. Skal til Tønsberg og hente de nå. (Din Båt / Bestmarin). Men de hadde desverre ikke kalesje stenger til båten så de må jeg få en på jobben til å bøye til for meg i syrefast. Skulle gjerne ha sett ett bilde av kalesje stengene til båten. Helst med mål. Har vert å kjøpt nye fører seter da.

DSC_0421[1].JPG

DSC_0422[1].JPG

DSC_0423[1].JPG

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...