Hosse Startet 14.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2019 Hei Jeg må bytte spennrulle, løpehjul og kompressor reim på min D4 fra 2007. I den forbindelse har jeg noen spørsmål: 1. Ser at løpehjulet på spennrullen (som er fjærbelastet) er litt større enn plasthjulet jeg har i dag. På noen tråder sies det at man må slipe ned deler som da kommer for nært reimen så mye som 5 mm. Vet noen hvor jeg er nødt til å slipe? Reimen ligger veldig nært flere plasser. 2. Trenger jeg dette spesialverkøyet (22125140) egentlig? Det sitter en sprint på fjæren som gjøre at den ikke låser ut før jeg trekker ut sprinten til sist. 3. Jeg må fjerne hjulet til sirkulasjonspumpen for å komme til kompressor reimen. Etter å ha fjernet de 3 boltene, så sitter hjulet fortsatt helt fant. Har banket litt på det i mitten, men det vil ikke løsne. Tør jeg bruke en avdrager, eller har dere andre tips? Ville veldig gjerne hatt en verksted håndbok til denne motoren også, men finner det ikke i arkivet til dette forum. Noen som har dette liggende digitalt eller vet hvor jeg kan få kjøpt det? på forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.