Jump to content

Edit History

Alfa Selina

Alfa Selina

Dette er å finne på Sagaforumet vedr. temperatur på pakkboks, så hva er varmt eller ikke....... :thumbsup:

Å grunnen til at jeg fant frem dette var at jeg sjøsatte i går etter slipping og skifting av pakkboks og slange mellom den og hylsen. Følte på hjemturen "noe høg varme", men uten å målt på noen måte, ikke snakk om at den kunne være opp i denne temperaturen som her vært nevnt?!

Og jepp, min nyinstallerte pakkboks er produsert av West Mekan !

20190615_120132.jpg

Alfa Selina

Alfa Selina

Dette er å finne på Sagaforumet vedr. temperatur på pakkboks, så hva er varmt eller ikke....... :thumbsup:

Å grunnen til at jeg fant frem dette var at jeg sjøsatte i går etter slipping og skifting av pakkboks og slange mellom den og hylsen. Følte på hjemturen "noe høg varme", men uten å målt på noen måte, ikke snakk om at den kunne være opp i denne temperaturen som her vært nevnt?!

20190615_120132.jpg

Alfa Selina

Alfa Selina

20190615_120132.jpg

Alfa Selina

Alfa Selina

20190615_120132.jpg

Alfa Selina

Alfa Selina

Dette er å finne vedr. temperatur på pakkboks, så hva er varmt eller ikke....... :thumbsup:

20190615_120132.jpg

• Create New...