EvenLeonhardsen Startet 15.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2019 Hei, har en liten sak her, gass/gir hendelen som er ombord i båten er 1spaks noe jeg forsåvidt liker, men spaken i seg selv er en kødd rett å slett. Er ekkel å få til å kunn gi gass, uten at gire slår inn. Tidligere så sto det en side montert spake fra Ultraflex, å den var betrakteli mere enklere i funksjon enn den som står i nå. Har dere noen gode tips til andre side monterte spaker? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 16.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2019 Hej. Vad har du för båt/motor och hur skal boxen placeras? Sitér dette innlegget Link to post
Alexanderwa Svart 16.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2019 Er vel bare å skaffe seg enda en spake i fra Ultraflex om det passer? Noen enkeltspaker har en knapp på nedre del av spaken der man kan trykke inn og gi gass uten å gå i gir En slik for eks. Bildet er tatt fra google nå som jeg ikke har min på hånd Sitér dette innlegget Link to post
EvenLeonhardsen Svart 16.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2019 Skal inn i en sollux 24, med mercedes diesel ombord. Den spaken som står i nå mener jeg sto volvo penta på. Er knapp på den man må trykke inn, men det virker ikke helt som det skal. Spaken som sto i før var veldi fin, den tok man bare tak i spaken å dro den rett ut å så kunne man gi gass. Ikke ulik den her egentli, bare at håndtaket gikk utover å ikke innover, å knapp man klemte inn for å betjene gass/gir Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 16.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2019 Kobelt. Garantert den beste, men sikkert for dyr. (Må stå litt i høve til det andre.) Sitér dette innlegget Link to post
EvenLeonhardsen Svart 17.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2019 Funker sikkert bra den, men må ha noe som står litt i stil som den som står i. Hadde denne her bare vært svart Sitér dette innlegget Link to post
Alexanderwa Svart 17.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2019 Bare å spraylakkere;) Sitér dette innlegget Link to post
EvenLeonhardsen Svart 17.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2019 Hehe ja kanskje det Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 17.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2019 Spraylakkere på forkromming kan du gløyme! Sitér dette innlegget Link to post
EvenLeonhardsen Svart 17.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2019 Er sikkert bare plast å jukse krom, men i værste fall kan man matte den ned, da setter lakken seg ihvertfall Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.