obergene Startet 1.September.2005 Link til dette innlegget Startet 1.September.2005 Heisann. Vet noen hva vekten på et VP 280 SP drev er (helst med bakplaten)? Jeg har solgt det gamle drevet mitt til en kar, og tenkte jeg skulle feste drevet til en pall og sende det med NorCargo. NorCargo vil selvfølgelig vite nøyaktig vekt på drevet for å kalkulerer fraktkostnadene. Ser i VolvoPentas papirer at de bare opplyser vekten til motor+drev og ikke hver for seg. Øystein Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 1.September.2005 Link til dette innlegget Svart 1.September.2005 Fraktet en motor før sommeren med NorCargo. Tok bare en vekt ut i luften. Gikk helt fint det. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 1.September.2005 Link til dette innlegget Svart 1.September.2005 75 Kg eller 0,3 kubikk Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Erik Svart 1.September.2005 Link til dette innlegget Svart 1.September.2005 Fraktet en motor før sommeren med NorCargo. Tok bare en vekt ut i luften. Gikk helt fint det. <{POST_SNAPBACK}> Men du risikerer å bli kontroll veid, og få en overaskelse etterpå. Spesielt kjedelig dersom du allerede har fått oppgjør av mottaker. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
juhl Svart 1.September.2005 Link til dette innlegget Svart 1.September.2005 selve drevet vejer 52 Kg jvf VP specifikation så 75 kg total er sikkert ret. Sitér dette innlegget Link to post
obergene Svart 1.September.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2005 Flott, tusen takk skal dere ha. Tenkte å oppgi ca. 50 kg, men det er som sagt deilig å ha sitt på det tørre og oppgi nøyaktig vekt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.