Roger jo
Etter den hete dagen så er det behagelig med 23 røde i CH. Havn ligger Irma tett på havnen et par kvartal til ligger Fakta oppe ved CH. Torg er bakeren og Brusen
Irma må ses utrolig hvor mye varer en kan få inn i en liten butikk Kvalitet og trivelig betjening her fant jeg T-bone og lammkrone.
Går en litt i bakgatene domper en over litt av hvert her et bord som var full av småting når jeg gikk til bakeren i formiddag uten kamera nu tomt, gjenbruk er tingen.
Vor Frelsers kirke har kontakt og spiret lager åpning i skydekket på et blunk var det blå himmel.
Russen her er nøkterne. kjører rundt i lastebil med høye karmer og fyller noen kanaltur båter.
Bru-åpning fanger solen.
DSB Vedligehold Kastrup litt av en hall.
Tid for å komme seg videre planla et stort hopp helt til Dragør. Da vi kom dit sa rederinnen dette er litt kort, hva med Hundige litt etter ble det Rødvik og Køge bukt var flat og et par båter.
og med god tid til å sjekke alle vær prognoser da ble det Fakse bukt og til Tærø og bøye.
Sjælland Rundt 2019 seilasen taff jeg på før Rødvik og de siste ca. 2 timer senere en spredning på 14 nm , ser at det var 147 påmeldte.
Kl 23 på kvelden kom en seilbåt med et eldre par og spurte om de kunne få henge på de fikk ikke dregfeste og hadde drevet av hele kvelden, fikk ombord en tamp og hekta de fast til kryssholtet akter.
fikk en prat før de dro og med anker og tau to ganger dybden måtte det gå galt.
Litt kjetting og mye lenger ankertau burde det gå bra neste gang.
Pussig møtte han her rett før Femø 2 dager før skjema i år på sin vante tur Sjælland Rundt -
Her på Femø er det sol 24,5 røde nu og 3,2 ms.