Roger jo
Har en ikke sykkel kan en gå 450 m til Endelave Naturcenter og låne men sett den på plass etter turen.
Lurer på hvor mange murstein denne har laget.
vanntrauet har trekt sitt siste sukk, bare minnene om hvor mange muler den har lesket sitter igjen.
Denne brannvognen trukket av hester var laget før en tenkte HMS, en måtte minst ha hvert Rodeo rytter i Texas for å temme denne kjøredoningen med bare tømmene å holde i.
Hvis en har gluggene åpne finner en stadig et vannhull.
Lurer på om alle skurtreskerne er havarert åkrene begynner å bli sorte. fikk vist en regndråpe på linsa vannet kommer vannrett.
Det er flere hus til salgs på øen, men at 5 stykker på samme side av gaten vil selge er merkelig.
Dette sto tilsalgs i fjor også.
Obs en trafikkulykke og det var overlagt drap en sort bil svingte over på venstre side og flat ble den, jakta begynner 1 sept.
Det er artig at røkeriet ligger i Laksestræde her får en også forfriskninger
Dette må være Økologisk landbruk kortvokst rugåker, men noen har glemt å luke vekk.
Chenopodium album og prøve tresking var sikkert nedslående.
Ikke bedre i denne Havreåkeren mulig egnet til julenek hvis en plukker ut all Chenopodium album.'
Her en kveg bonde
Nu har jeg syklet for langt er plutselig ved strandveien grusvei og 8 /15 rett i fleisen litt friskvind møtte en gjeng de hilste og smilte
idet de trillet forbi uten å trå, de får litt de og tenker på den lange litt nedover bakken jeg trillet. ikke bare meg som sykler gale veien.
Han bodde borti her.
Måtte jammen ned i 1 gir det meste av veien litt oppmuntrende da en ser ferga.
Fikk pusten igjen da jeg kom til kanin land, men ingen å se. her er historien.
Ikke helt sluttkjørt så denne . Et dødt tre er blitt en stor Uro og med hybler .