Jump to content

Info om hightech 3000?

Guest

Recommended Posts

Har kjøpt meg ny båt igjen da, denne gangen blei det den gamle hightech'n til Atle Skårdal. (Hvis noen her inne kjenner han, så kan dere videreformidle at jeg gjerne vil ha ett bilde av meg og han i båten)

Jeg var ute på luftetur med Atle Skårdal med denne båten i 1997, når den var ny. Siden den dagen har denne båten vært "the one" jeg har drømt om i 22år. ENDELIG er drømmen en realitet

Men er det noen som har litt Info om disse båtene ? Bortsett fra at det er nortech gutta som har støpt den

20190617_142956.jpg

Redigert av Guest (see edit history)
  • 2 måneder senere...

Godt det er flere med hightech 3000 her inne. Noen som vet hvor mange som blei bygd ? 

V8 med presse er absolutt det den fortjener, med tanke på fartspotensiale og lyd. 

skulle gjerne hatt det selv men valget besto av d6 eller 2x250 siden det var det mest fornuftige jeg hadde til overs. Håper jeg kan greie 50knop med 5-7stk ombord, 60 på en svært god dag

Fikk tak i det monsteret av en lift da, beregna til 3x300hk. 150cm brei og 8" setback

20190618_215732.jpg

Redigert av Guest (see edit history)

Etter det jeg har hørt så skal det være 6stk som ble solgt «privat» hvor mange av dem som lever enda veit jeg ikke eller om dette er reel fakta! 

Ja dem fortjener litt effekt. Min far har en oppjaga 454 stående på en låve et sted fra 90tallet da han hadde Avanti 28. Den yt i overkant av 750hk i benk som ren sugemotor. Så får se om den er reddbar, hvis ikke står det en 454 i båten nå som kan brukes som grunnlag

Redigert av Liffi (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...