mingebretsen Startet 18.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2019 Altfor lenge siden sist jeg var ute å seile, noe jeg merka når jeg fant gamle seildressen delvis mugna og prøvde den på. Har ikke selv råd til seilbåt enda på 2-3 år tenker jeg slik prosjektene er framover er det andre ting som må prioriteres. Er det noen her på båtplassen.no som holder til i indre Sogn med seilbåt, som kunne tenke seg et mannskap i ny å ne? Hadde vært fryktelig artig å fått seg en seiltur fra tid til annen. Har nå bare motorbåt av praktiske hensyn, men har seilt endel tidligere, langs kyst og åpne havkryss. Holder til i Lærdal kommune, men kan forflytte meg litt på fjorden med Ørnviken vi har. Tips eventuelt mer ute langs kysten i Sogn og Fjordane*/Møre/Hordaland for en sjeldnere tur om det er få her i fjorden. Takk for tips. Sitér dette innlegget Link to post
Vindøyet Svart 19.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2019 Søk på Mannskapsbørsen på Facebook. Antar det er mer passende målgruppe der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.