Jump to content

Edit History

lasmarquezas

lasmarquezas

Har vært sløv med oppdateringer her i det siste, @Mummipappa. Tror vi skal få lagt ut en video ganske snart, og da legger jeg en lenke i en egen tråd her.

Det er jo tre distinkte sjøer i kanalen. Loch Ness er lang og dyp uten gode ankringsforhold. Her gikk vi bare over på langs. Loch Oich er trangere å navigere og langt grunnere. Loch Lochy har noen nydelige ankringsplasser, primært i på nordsida av den vestlige delen. Har ankret vi opp til en deilig sen frokost etter å ha ligget ved slusene i Laggan.

Selv lette jeg ganske mye for å finne gode råd, så jeg vurderer å legge ut litt konkrete erfaringer i en egen tråd.

Nå er vi på Hebridene, med avgang til Orknøyene i morgen. Som alltid vil ting kunne endres, men slik er bildet nå. Sola skinner fra skyfri himmel, og livet smiler. Kommer mer fra meg snart.

lasmarquezas

lasmarquezas

Har vært sløv med oppdateringer her i det siste, @Mummipappa. Tror vi skal få lagt ut en video ganske snart, og da legger jeg en lenke i en egen tråd her.

Det er jo tre distinkte sjøer i kanalen. Loch Ness er lang og dyp uten gode ankringsforhold. Her gikk vi bare over på langs. Lock Oich er trangere å navigere og langt grunnere. Loch Lochy har noen nydelige ankringsplasser, primært i på nordsida av den vestlige delen. Har ankret vi opp til en deilig sen frokost etter å ha ligget ved slusene i Laggan.

Selv lette jeg ganske mye for å finne gode råd, så jeg vurderer å legge ut litt konkrete erfaringer i en egen tråd.

Nå er vi på Hebridene, med avgang til Orknøyene i morgen. Som alltid vil ting kunne endres, men slik er bildet nå. Sola skinner fra skyfri himmel, og livet smiler. Kommer mer fra meg snart.

• Create New...