Wr3cker Startet 19.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2019 Hei. Jeg lurer litt på om hvordan temperaturen på indikator strålen bør være ? For jeg har kjent på den en del ganger etter lange turer med mye gass og den er iskald. Jeg kikket på termostaten og det virket som den ikke satt fast. Gjelder en 2005 mod yamaha f115 ( 68V-D1 ) Er det noen som vet om indikator strålen bør være lunket på disse motorene ? Og om eventuelt termostaten slipper igjennom for tidlig? Sitér dette innlegget Link to post
rekorden Svart 20.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2019 Strålen går utenom termostaten, så det er ikke nødvendigvis slik at strålen blir varm. Sikrest er nok å ta av motordekselet og kjenne etter om motoren kjennes passe varm ut. Sitér dette innlegget Link to post
Wr3cker Svart 20.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2019 Ok. Takk for raskt svar. Jeg kjente litt på motoren og den virker som den blir varm. Spesielt ut av slangen der termostaten sitter merket jeg nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.