Jump to content

Edit History

tobixen

tobixen

Ja, ikke sant.

Målsetningen med mine innrømmelser var å få litt debatt og få belyst saken fra flere vinkler, og det har jeg vel klart.

Bruk av andres strøm og vann er noe innafor trådens tema/emnetittel, men bruk av strøm og vann i gjestehavn uten å betale for det, det ligger strengt tatt langt utenom.  Den ene gangen jeg har stjålet strøm fra en annens bås var det fordi jeg ikke forstod hvor gjesteplassene i båtplassen var, og jeg sendte epost til havnesjef med informasjon om hvilken måler jeg hadde forsynt meg av og hvor mye jeg hadde tatt.  Fikk aldri svar (bare personalkostnaden med å trykke på "slett"-knappen overstiger vel kostnaden på strømmen jeg stjal ...)

tobixen

tobixen

Ja, ikke sant.

Målsetningen med mine innrømmelser var å få litt debatt og få belyst saken fra flere vinkler, og det har jeg vel klart.

Bruk av andres strøm og vann er noe innafor trådens tema, men bruk av strøm og vann i gjestehavn uten å betale for det, det ligger strengt tatt langt utenom.  Den ene gangen jeg har stjålet strøm fra en annens bås var det fordi jeg ikke forstod hvor gjesteplassene i båtplassen var, og jeg sendte epost til havnesjef med informasjon om hvilken måler jeg hadde forsynt meg av og hvor mye jeg hadde tatt.  Fikk aldri svar (bare personalkostnaden med å trykke på "slett"-knappen overstiger vel kostnaden på strømmen jeg stjal ...)

• Create New...