Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

Bergstad skrev 41 minutter siden:

Hvis man ser på bildene så er akselen skrudd seg forbi der hvor en kan sette inn en kile.

Det er her det er feil hos deg, hvis ikke manualen til den klemmeflensen sier noe annet.  normalt er akslen  1mm  på innsiden av klemmeflensen.,

Bergstad skrev 41 minutter siden:

Jeg brukte moment stang men husker ikke hvilke moment jeg hadde. Mulig det var 50nm på første og 70nm på andre og siste tror jeg var 100nm.

Den er grei så sant momentet løste ut før boltene ble mer trekt til og   momentnøkkelen er rett.

momentnøkkelen skal oppbevares med slakk fjær og bør kontrolleres  år om annen

Ellers er @ Komondo metoden over ok.

Ps. brukte du moment stang med skive ved håndtaket?

Roger jo

Roger jo

Bergstad skrev 38 minutter siden:

Hvis man ser på bildene så er akselen skrudd seg forbi der hvor en kan sette inn en kile.

Det er her det er feil hos deg, hvis ikke manualen til den klemmeflensen sier noe annet.  normalt er akslen  1mm  på innsiden av klemmeflensen.,

Bergstad skrev 38 minutter siden:

Jeg brukte moment stang men husker ikke hvilke moment jeg hadde. Mulig det var 50nm på første og 70nm på andre og siste tror jeg var 100nm.

Den er grei så sant momentet løste ut før boltene ble mer trekt til og   momentnøkkelen er rett.

Roger jo

Roger jo

Bergstad skrev 14 minutter siden:

Det er her det er feil hod deg, hvis ikke manualen til den klemmflensen sier noe annet.  normalt er akslen  1mm  på innsiden av klemmflensen.,

Bergstad skrev 20 minutter siden:

• Create New...