Jump to content

Edit History

Barbaria

Barbaria

Jeg har for øyeblikket begge deler og jeg må si at jeg benytter knapper og hjul 90% av gangene hvis de er tilgjengelige.

Jeg finner det svært vanskelig å treffe korrekt på skjermen i sjø f.eks. om du skal se på AIS eller annet smått på kartet, spesiellt på små skjermer. Å navigere i menyer går stort sett greit med touch, men nå er det gjerne slik at det er de bitte små tingene man gjerne vil se nærmere på når båten er i bevegelse. Når det gjelder iPad så er mitt intrykk at denne responderer mye bedre på touch enn plotteren.

Det er mye mer kostbart å produsere noe med knapper og hjul derfor vil disse koste en god del mer. Se f.eks. på es78 kontra Axiom7.

Barbaria

Barbaria

Jeg har for øyeblikket begge deler og jeg må si at jeg benytter knapper og hjul 90% av gangene hvis de er tilgjengelige.

Jeg finner det svært vanskelig å treffe korrekt på skjermen i sjø f.eks. om du skal se på AIS eller annet smått på kartet, spesiellt på små skjermer. Menyer er det stort sett ikke noe problem å navigere i på skjermen, men nå er det gjerne slik at det er de bitte små tingene man gjerne vil se nærmere på når båten er i bevegelse. Når det gjelder iPad så er mitt intrykk at denne responderer mye bedre på touch enn plotteren.

Det er mye mer kostbart å produsere noe med knapper og hjul derfor vil disse koste en god del mer. Se f.eks. på es78 kontra Axiom7.

Barbaria

Barbaria

Jeg har for øyeblikket begge deler og jeg må si at jeg benytter knapper og hjul 90% av gangene. Jeg finner det svært vanskelig å treffe korrekt på skjermen i sjø f.eks. om du skal se på AIS eller annet smått på kartet, spesiellt på små skjermer. Menyer er det stort sett ikke noe problem å navigere i på skjermen, men nå er det gjerne slik at det er de bitte små tingene man gjerne vil se nærmere på når båten er i bevegelse. Når det gjelder iPad så er mitt intrykk at denne responderer mye bedre på touch enn plotteren.

• Create New...