tikki Startet 20.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2019 Har sømfart alle Tromøy 23 I havna og på nett. Det er desverre utrolig lite bilder og finne av disse båtene på Internett. Men hva i all verden kan dette lokket her ha vert brukt til? På innsiden er det hyller og styrepososjon. Tenkte danskebysse men merkelig plass og sette den på. Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 20.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2019 Kanskje det har stått en gammel VHF - antenne der? Det gjorde det på min Fevik 715, men jeg har også blendet hullet, da jeg nå har en annen VHF-antenne. Tre skruer i mitt lokk også. Sitér dette innlegget Link to post
tikki Svart 20.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2019 Det kan godt være. men en hinsides antenne. det er et stort lokk. 10x10cm fra hukommelsen Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 20.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2019 (redigert) Sokkelen var ganske stor, og så var det et justerbart ledd utenpå. Skulle ikke forundre meg om diameteren på sokkelen var 8-10 cm. lagt til bilde: Redigert 20.Juni.2019 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.