Jangul Startet 21.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2019 Skal se på en Ibiza 22 Weekender imorgen,den har 175 hk Suzuki på hekken...er det noen med erfaring med båten og motorisering kontra 200 hk? Eide en med 175 hk for maaange år siden,og mener å huske jeg syntes det ble litt snaut...anyone?? Hva med å dra på langtur med en slik motor? Vil det bli veldig dyrt? Alle svar mottas med takk:)) Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 21.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2019 Jeg tenker du vet svaret allerede, litt snaut. Jeg ville valgt V6 200hk + på den båten. Dyrt? 1,1-1,3l/Nm tipper jeg, kanskje noe mer med ferielastet båt........ Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 21.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2019 Ja jeg vet det vel...prøvde en 22 Touring med 200 hk forrige dagen...hmm...liker båten da:) Får teste den en tur å kjenne litt på det:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.