esg022 Startet 23.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 23.Juni.2019 Jeg skal bestille ca. 500 vimpler til medlemmer og ønsker forumets anbefaling til leverandør. Det er fiskebåter som ligger ute hele året, i mye vær, så det må være kvalitet. Fikk tidligere anbefalt VIFA i Drøbak, men det er dessverre lagt ned. Flaggfabrikken kjenner jeg også til, men vil gjerne høre om dere vet om noen konkurrenter. andre råd tas også i mot med takk! Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 23.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2019 Har hatt min Båtplassen vimpel i mange år...på samme tid har jeg slitt ut minst 5 til 6 vimpler fra min egen båtforening....så der er stor forskjell i kvaliteter.. Sitér dette innlegget Link to post
Fiocchi Svart 23.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2019 https://netthandel.nilz.no/sortiment/markeds-event/flagg/vimpler-flaggspill/84081044-209359/batvimpel.htm Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 23.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2019 Apropos, baatplassen ønsker tips om firma som kan gjøre oss i stand til å levere vimpler igjen. Må stå for hele prosessen via webshop. Tidligere vimpler har vært den beste kvaliteten Flaggfabrikken har kunnet levere. Sitér dette innlegget Link to post
esg022 Svart 24.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2019 Takk for tips! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.