nik0lai Startet 23.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 23.Juni.2019 Jeg slet i første omgang med vending lavt oljetrykk og ble anbefalt å bytte ventiler og fjærer i oljefordelingshuset. Men etter å ha gjort det har jeg 4,5bar oljetrykk på tomgang! Og det blir høyere vist jeg gir mer speed. Hva kan forårsake det? Ferien starter om 5 dager, og panikken kommer snikende.. Sitér dette innlegget Laguna 1150 - Kallenavn: Rabalder Link to post
bellen Svart 23.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2019 Hva vil du frem til? Det er vel et perfekt oljetrykk? Sitér dette innlegget Link to post
nik0lai Svart 23.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2019 Står jo i manualen er det skal være 1.5 på tomgang og 5bar på maks turtall. Nå har jeg 4,5 bar på kald og 4 på varm motor når jeg går på tomgang. Og nesten 6bar på 2000rpm.. Sitér dette innlegget Laguna 1150 - Kallenavn: Rabalder Link to post
bellen Svart 23.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2019 Det er vel minimumstrykk? Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 23.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2019 Kan det være at du ikke har fått fjæra ordentlig på plass ved montering? Har du målt trykket med et manometer du vet er 100% korrekt? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.