Jon-Kåre Startet 2.September.2005 Link til dette innlegget Startet 2.September.2005 Noen som vet hvor mange ampertimer dette batteriet som wave kjeden selger for 439,- er på ??? Sønnak nautilus batteri 56000. Da jeg har 24 volt virker det fristende på meg å kjøpe disse da jeg jo må ha 2 stk. HVor store batterier trenger jeg egentlig. Av forbruk har jeg stortsett bare en kassett spiller/radio, lanterner blir lite brukt her nord og da kun på høsten. På vinteren er båten på land. Motoren er en marinisert Toyota Dyna på 86hk. Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
bliss X Svart 2.September.2005 Link til dette innlegget Svart 2.September.2005 Et Sønnak nautilus 56000 har en kapasitet på 60Ah Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 2.September.2005 Link til dette innlegget Svart 2.September.2005 da klarer du deg fint med 2 stk av disse. Du har jo ikke noe særlig forbruk. En radio bruker ca. 3-8 amp, du bruker den sikkert mest når du kjører og da lader jo motoren. JOH Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.