Jump to content

Edit History

Arne2

Arne2

Kom med fly fra Amsterdam til Kjevik og hadde ikke kjøpt kvoten. Bare for moro skyld så kikket jeg meg rundt alle veier og lot som jeg var ganske stresset og nervøs. Så ble jeg vinket til siden og siden det ikke fantes en eneste brennevinflaske eller en eneste sigarett, så var jo dette ganske misstenkelig. Så var det frem med narkotikahund og gjennomgang av alle de tingene jeg hadde i bagasjen. Jeg hadde med en eske med tranpiller og den fattet hunden litt interesse for.  Når så disse trankapslene ble  holdt opp mot en lampe og gjennomlyst så var det ikke så lett å holde seg alvorlig. Tollerne fikk tilbud om å få noen tranpiller og gi til hunden sin, slik at den kunne bli blank i pelsen, men de avslo. Det går sikkert an å få til noen tilsvarende episoder med sjøens tollere, hvis man har god tid. Forutsetter at det er lovlig og at man har rett til humor. 

Arne2

Arne2

Kom med fly fra Amsterdam til Kjevik og hadde ikke kjøpt kvoten. Bare for moro skyld så kikket jeg meg rundt alle veier og lot som jeg var ganske stresset og nervøs. Så ble jeg vinket til siden og siden det ikke fantes en eneste brennevinflaske eller en eneste sigarett, så var jo dette ganske misstenkelig. Så var det frem med narkotikahund og gjennomgang av alle de tingene jeg hadde i bagasjen. Jeg hadde med en eske med tranpiller og den fattet hunden litt interesse for.  Når så disse trankapslene ble  holdt opp mot en lampe og gjennomlyst så var det ikke så lett å holde seg alvorlig. Tollerne fikk tilbud om å få noen tranpiller og gi til hunden sin, slik at den kunne bli blank i pelsen, men de avslo. Det går sikkert an å få til noen tilsvarende episoder med sjøens tollere, hvis man har god tid. Forutsetter at det er lovlig og at man har rett til en viss form for humor. 

Arne2

Arne2

Kom med fly fra Amsterdam til Kjevik og hadde ikke kjøpt kvoten. Bare for moro skyld så kikket jeg meg rundt alle veier og lot som jeg var ganske stresset og nervøs. Så ble jeg vinket til siden og siden det ikke fantes en eneste brennevinflaske eller en eneste sigarett, så var jo dette ganske misstenkelig. Så var det frem med narkotikahund og gjennomgang av alle de tingene jeg hadde i bagasjen. Jeg hadde med en eske med tranpiller og den fattet hunden litt interesse for.  Når så disse trankapslene ble  holdt opp mot en lampe og gjennomlyst så var det ikke så lett å holde seg alvorlig. Tollerne fikk tilbud om å få noen tranpiller og gi til hunden sin, slik at den kunne bli blank i pelsen, men de avslo. Det går sikkert an å få til noen tilsvarende episoder med sjøens tollere, hvis man har god tid. Forutsetter at det er lovlig. 

• Create New...