Jump to content

Edit History

Mouche

Mouche

Pinkvin skrev for 9 timer siden:

Det er faktisk et godt perspektiv å ta med seg. Ingen er dømt for de er dømt.

Og selv når de er dømt så er de fortsatt mennesker. I mine øyne er det greit å se på hvordan det enkelte samfunn behandler selv de verste kriminelle og er da glad for at jeg bor i Norge da dette sier noe om samfunnet i sin helhet om man vil! Fikk ikke med meg alt som ble sagt, men på BBC snakket de om den lave kriminaliteten og ikke minst lave tilbakefallsgraden på kriminelle fordi vi ikke (automatisk) satte dem inn og kastet nøkkelen. Joda, klar ove at en slik komentar som dette er som å kaste bensin på bålet for "enkelte" her!

GARDERMOEN (Dagbladet): Hver fjerde kontrollerte flypassasjer ved Oslo Lufthavn ble bøtelagt for ulovlig mengde alkohol eller tobakk. Det viser nye tall fra Tollvesenet ved flyplassen.

Aldri tidligere har så mange blitt stoppet med for mye alkohol og/eller tobakk i bagasjen på Gardermoen som i år.

Tollerne ved landets hovedflyplass har hittil i år bøtelagt 1756 flypassasjerer for å ta tatt med seg for mye alkohol eller tobakksvarer fra utlandet.
På samme tid i fjor var tallet 1230. Det betyr en økning på 43 prosent.

Mouche

Mouche

Pinkvin skrev for 9 timer siden:

Det er faktisk et godt perspektiv å ta med seg. Ingen er dømt for de er dømt.

Og selv når de er dømt så er de fortsatt mennesker. I mine øyne er det greit å se på hvordan det enkelte samfunn behandler selv de verste kriminelle og er da glad for at jeg bor i Norge da dette sier noe om samfunnet i sin helhet om man vil! Fikk ikke med meg alt som ble sagt, men på BBC snakket de om den lave kriminaliteten og ikke minst lave tilbakefallsgraden på kriminelle fordi vi ikke (automatisk) satte dem inn og kastet nøkkelen. Joda, klar ove at en slik komentar som dette er som å kaste bensin på bålet for "enkelte" her!

• Create New...